ImageChef Custom Images

Share ur LinK hEre~

Friends

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Shaklee

Friday, February 7, 2014

Set Slimming Lengkap Shaklee

Salammmm....

Set Slimming Lengkap Shaklee memenuhi syarat-syarat untuk kurus secara semulajadi, berkesan, selamat tanpa perlu mengenepikan menu harian. Ada sesetengah dari kita yg terpaksa mengikat perut semata-mata untuk kurus tapi akhirnya tidak berjaya kerana kembali ke tabiat asal..

Diet cara shaklee bukan begitu ya...kita masih dapat makan 3, 4 kali sehari..makan nasi, lauk pauk dan makanan kegemaran kita dengan cara yg betul..jgn bimbang saya boleh bagi guide dan jadual pengambilan seperti yang disarankan. Untuk kuruskan badan perlu ada 3 proses penting iaitu:




1. Detox

Detox segala toksin dengan bantuan Herblax atau AlfalfaProses Detox sangat penting kepada mereka yang ingin menurunkan berat badan.Untuk anda yang masih tak tahu apa itu proses Detox, Detox ini adalah satu proses untuk membersihkan usus. Melalui proses Detox ini segala toksin dalam badan, lemak dan lendir yang melekat pada dinding usus akan dikeluarkan melalui pembuangan air besar.Selepas usus dibersihkan barulah segala nutrien yang baik akan mudah diserap ke dalam badan pada tahap maksimum. Jika anda mengalami masalah sembelit, herb-lax dan alfalfa adalah pilihan terbaik. Tetapi herb-lax tidak sesuai dimakan oleh ibu yang menyusukan bayi. Tapi jangan risau ibu menyusu tetap boleh melalui proses detox yang lebih lembut dengan pengambilan alfalfa. Apabila usus sudah dibersihkan dan dicuci sepenuhnya, ini dapat mengelakkan perut dari buncit. Selain dari memudahkan proses penghadaman.


2. Bakar

Pecah lemak, cairkan lemak degil dan bakar lemak dengan bantuan Lecithin atau Omega Guard Shaklee. Dalam proses membakar lemak dan memecahkan lemak serta menghalang penyerapan minyak dalam badan, Shaklee menyediakan 2 pilihan vitamin yang mana kedua-dua ini boleh diambil oleh semua. Tidak kira ibu menyusukan anak atau tidak. Omega Guard dan Lecithin adalah pilihan terbaik untuk membantu proses bakar. Omega Guard mampu membuatkan anda rasa kenyang lebih lama. Di mana ia berfungsi sebagai agen yang mampu membuatkan anda kurang selera makan selain daripada membantu memecahkan lemak. Lecithin pula berfungsi sebagai pelarut kolestrol dan lemak-lemak tepu yang lain. Lecithin menyebabkan penguraian lemak terapung dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat semula pada badan.

** Omega Guard dan Lecithin fungsinya semata-mata untuk memecahkan lemak berlebihan dalam badan dan perlukan medium pengangkutan untuk bawa keluar daripada badan. Oleh itu, pengambilan Omega Guard atau Lecithin memerlukan kombinasi produk yang lain.


3. Bina
Bina kembali otot anda menggunakan protein Shaklee. Anda boleh pilih Cinch atau ESP. Cinch Shake adalah antara minuman protein berperisa yang sedap dan hanya sesuai di ambil oleh ibu yang tidak menyusukan bayi. Kandungan kalori Cinch Shake yang terlalu rendah dikhuatiri  akan mengganggu tumbesaran bayi. Jadi,untuk ibu-ibu yang menyusukan anak ESP atau Energizing Soy Protein adalah pilihan terbaik. Selain daripada membantu ibu dalam usaha menguruskan badan, Esp juga membantu membanyakkan dan memekatkan susu ibu. Perasan tak ramai yg telah kurus jadi menggeleber dan flappy...itu disebabkan kehilangan protein untuk membina otot. Keadaan ini adalah kerana mereka bukan kehilangan berat semasa proses diet tapi kehilangan otot. Otot penting untuk meningkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak.


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi:
LAYHA MASROM
Shaklee ID: 1101719
♥ sms/whatsApp: 013-7850745
♥ Fb : Pn LAyha Masrom
jangan lupe!! klik LIKE utk info terkini


~Thanx Sudi Bace..Ce Komen Laks~

0 comments:

Post a Comment

Assalammualaikum...
Alang2 dh bace..Komen la sikit..
Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...