ImageChef Custom Images

Share ur LinK hEre~

Friends

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Shaklee

Tuesday, December 13, 2011

Apakah?? Gambar Remaja Lelaki Songsang






waaaa......APAKAHHHHH??? nih pic remaja lelaki songsang...Astghfirullah.....mgucap panjang ak ble tgk..kate siap de blog die..tp ngn cr blog dowg pe..perrgghh! mmg berbulu beb ak tgk..mnakotkn sungguhh! budak lagi kot...pe la perasaan mak ayah meka..moga ALLAH bagi ptunjuk ke jalan yg benar kt meka..Amin...



bende nih wt pengajaran lah kt smue an...Please lah wt adik2,abg2, akk2 xkesah la sape2..PLEASE jgn wt bende yg mnjatuhkan maruah kite n myimpang dr landasan-Nya...




Jika kita perhatikan kepada kandungan kisah di dalam Al-Quran, Allah telah menyatakan tentang kehancuran yang diberikan terhadap Kaum Nabi Lut yang mengamalkan seks sejenis ini.
Firman Allah;
“Kaum Nabi Lut telah mendustakan peringatan dan amaran. Sesungguhnya Kami telah menghantarkan kepada mereka angin ribut yang menghujani mereka dengan batu kecuali keluarga Nabi Lut. Kami selamatkan mereka (dengan menyuruh mereka keluar dari situ) pada waktu jauh malam sebagai limpah kurnia dari kami. Demikianlah Kami membalas orang-orang yang bersyukur. Dan sesungguhnya Nabi Lut telah memberi amaran kepada mereka mengenai azab seksa kam tetapi mereka tetap mendustakan amaran-amaran itu” (Surah Al-Qamar : 33-36)
Dengan amalan seks sejenis yang dilakukan oleh kaum Lut itu menyebabkan Allah SWT telah menghancurkan mereka dengan menterbalikkan negara mereka lalu dihujankannya sehinggakan negara itu bertukar menjadi laut.
Jelas betapa hancurnya kaum Nabi Lut disebabkan pengamalan seks terkutuk yang diamalkan oleh mereka. Kehancuran yang sama juga tidak mustahil boleh menimpa bumi Malaysia sekiranya pengamalan seks terkutuk ini tidak dibenteras oleh ibu-bapa, guru-guru, para ilmuan, penguat kuasa undang-undang & agama dan kerajaan.
  • Bagi mereka yang terlibat, bertaubatlah dan kembalilah ke pangkal jalan yang diredhai Allah swt.
  • Kepada para ibu-bapa, jagalah pembesaran & pergaulan anak-anak anda.
  • Buat para pendidik, perhatikan perkembangan semasa anak-anak didik anda.
  • Kepada para VIP, janganlah sekali-kali anda melindungi amalan terkutuk golongan ini.
  • Bagi pengamal media, janganlah hendaknya anda terbabit menyebar-luaskan agenda jahiliyah yang semakin subur ini.
  • Kepada para ulama dan ilmuan, marilah bersama berganding bahu membimbing dan perbetulkan masyarakat yang dicintai.
  • Kepada NGO dan badan Islam, kita tidak punyai banyak masa untuk menangguhkan pertemuan, perbincangan dan kerjasama bagi membangunkan kembali umat yang disayangi ini.
  • Kepada pihak kerajaan, dengarlah keluhan ini dan urusan selanjutkan kami serahkan kepada anda yang telah dipertanggung-jawabkan.
Ya Allah selamatkan kami dari malapetaka kejahilan umat ini….






sumber dr : Informasi Dot My

~Thanx Sudi Bace..Ce Komen Laks~

0 comments:

Post a Comment

Assalammualaikum...
Alang2 dh bace..Komen la sikit..
Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...