ImageChef Custom Images

Share ur LinK hEre~

Friends

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Shaklee

Wednesday, December 21, 2011

Gempak! Ariff Alfian Rosli~

ASTAGHFIRULLAH...........Kisah Ariff berkahwin dengan Jonathan!! Ini dipercayai perkahwinan Gay Malaysia yang pertama dalam sejarah.


Ariff Alfian Rosli, seorang pelajar yang ditaja oleh PETRONAS untuk belajar di UK tetapi dilaporkan hilang oleh ibu bapanya selepas beralih untuk meneruskan pengajian di UCD (University College Dublin).Sekarang Ariff dikatakan 'berkahwin gay' dengan pasangannya Jonathan.

Menurut cerita:

Encik Rosli, bapa kepada Ariff berkata,

"Oleh kerana masalah kewangan, saya cadangkan Ariff untuk melanjutkan pelajaran di Malaysia, tetapi dia enggan kerana niat untuk menjadi siswazah di UCD tetapi sehingga kini, saya dan isteri saya gagal untuk bertemu dengan Ariff dan cuba untuk menghubunginya walaupun pelbagai usaha lebih melepasi tiga tahun, "

Encik Rosli kini berhadapan dengan saman undang-undang untuk membayar balik PETRONAS RM890, 000 kerana beliau adalah penjamin pertama.

"Bagaimana saya mempunyai wang yang cukup untuk membayar saman tersebut,wang pencen saya cukup untuk keluarga. Kita kehilangan Ariff, kini berhadapan pula dengan saman undang-undang, "katanya.

Beberapa gambar Ariff semasa perkahwinan dengan Jonathan bernama gay di Ireland:





Mengapa Ariff mengelak untuk menghubungi ahli-ahli keluarganya? Apa yang Malaysia akan fikir mengenai perkahwinan gay Ariff dan Jonathan?

Emmm....kite doakan yang Ariff akn kembali kepangkuan keluarga n insaf dengan perbuatan ni...aduuuhhhhh~ meremang bulu roma ak tgk...Nauzubillah..moga bende2 cmnih juh dr ak n semua....Amin....


~Thanx Sudi Bace..Ce Komen Laks~

0 comments:

Post a Comment

Assalammualaikum...
Alang2 dh bace..Komen la sikit..
Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...